Projekt Karma to idea świadomego podejścia do tego co jemy. Gotowanie z nieprzetworzonych produktów, od lokalnych dostawców, zastępowanie niezdrowego zdrowym, co w efekcie pozwala nam oferować dania, które mają jakość oraz – co bardzo istotne – smak. Dajemy wybór, natomiast ostateczną decyzję podejmuje Klient – decydując się na zakup konkretnego dania.
Chcąc odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów szukaliśmy rozwiązania, które umożliwi dystrybucję naszych dań poza godzinami, w których otwarte są sklepy. Zależało nam na tym, aby rozwiązanie to było proste ale jednocześnie zaawansowane technologicznie – na miarę XXI wieku. Wybór padł na automaty vendingowe.
Nie mógł być to jednak automat standardowy.
Zależało nam na tym, aby nasze dania były w nim widoczne, estetycznie ulokowane oraz przechowywane w odpowiednich warunkach.
Efektem wielu miesięcy prac są zaawansowane technologicznie automaty, pełniące funkcję samoobsługowych sklepów, które spełniają wszystkie stawiane wymagania oferując przy tym dużo więcej.
Nasze automaty okazały się rozwiązaniem na tyle elastycznym, że zdecydowaliśmy się na dywersyfikację naszej działalności i oferowanie Klientom rozwiązania Karma Technology – czyli automatów funkcjonujących na zasadzie samoobsługowych sklepów, które mogą być wykorzystane również jako powierzchnia reklamowa oraz dzięki którym można uzyskać maksymalnie dużo informacji zwrotnej dotyczącej samego procesu zakupu.
Oferując rozwiązanie Karma Technology chcemy zrewolucjonizować proces sprzedaży – uniezależniając go w dużym stopniu od czynnika ludzkiego, od ograniczeń wynikających z aktualnych uregulowań prawnych (zakaz handlu) itp.